Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, April 12, 2011

Penemuan Ke-3 dan terakhir..

Assalamualaikum..

Sebelum baca entry ini pastikan korang baca 2 entry yang sebelum ni. Baru korang paham.. Kalo tak korang mesti blur blurrr.. kondem aku.. citer aper ni? Allaaaaa jumpa ni pun nak kecoh ker.… So seafdhalnya luangkan masa anda membaca cerita sebelum ni yang membawa kepada penemuan pertama, kedua dan seterusnya yang ketiga ni la.

Ok penemuan ke-3nya adalah….Korang nampak tak apa yang aku nampak. Dalam banyak banyak botol air kat surau ni ader terselit botol budu yang cinonit tu. Aku pun heran..Sumer jenis barang kalo boleh diaorang nak simpan dalam surau. Dah takder tempat lain. Paling teruk makan nasik dalam surau pun ader. Tempat ni kan untuk kita beribadat. Kalu kotor camni..dengan sisa nasik la..KFC la... air tumpah la...Camne nak cari kesempurnaan dalam beribadah.



Ontheway balik dari belakang kilang, aku terus ke surau… lewat dohhhhhh…..Nak masuk asar rupanya. Aku jumpa botol budu kat dalam surau..hehehe tetiba terasa tekak ini nak makan telor rebus cicah budu…

Sedaapp Ooooo sgt sedappppp…

Itu jer… Dah.. masa untuk focus…..buat kerja..buat kerja.
Jangan marah erkkk…

4 comments:

Sal Saari said...

tak sedor2 lagi depa tu ekk..igtkan zaman k.sal dulu jer jmpa mcm2..

aizamia3 said...

budu.. tak pandai makan.. sedap ke.. mkn dgn ape sedap ek..

aizamia3 said...

psstt: k.ani.. kalau boleh dalam 1 page akak letaklah dalam 5 cite je.. huhuhu.. pnjg smpai ke bawah..
jgn mrh ye kak, sekadar cadangan..

aCik Anie said...

kak sall.. sama jer.. makin banyak ader la org sebegini..

Aiza- Budu sedap dimakan dengan ulam la..hehe..cuba yer

Akak dah kurangkan dari 10 ke 5.. apa salahnya kalo tegur untuk kebaikan kan.