Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Monday, April 25, 2011

Good Luck My Laling

Assalamualaikum…

Naper erk.. kalo bz cepat jer masa ni berlalu . Cuba kalo takder kerja, blogspot plak kena blok… Apa jadi.?..menggelisah . macam kucing hilang anak. Buat tu tak kena, buat ni tak kena. Satu lagi rasa macam nak pulassss jer jarum jam tu terus jadi 5-50.



Malam tadi tak perasan my sis yang blajar kat Unimas mesej

“Doakan aku dapat jawab dgn lancar sepanjang final exam ni. Doakan kejayaan aku. Dari adikmu…”

Cepat jer 1 semester tu berlalu kan. Aku rasa baru jer aku tgk adik aku melompat-lompat kehepyian sebab dapat result “GEMPAK la jugak” untuk semestar lepas hari. Baru jer lagi….. Masa tu aku ingat lagi muka dia monyot jer sebelum dapat result. Nak-nak setengah dari member dia dah dapat tau . Lagi la menggelabah. Tapi alhamdulillah.. hasil penat lelah dia study sampai demam akhirnya terbalas dengan result yang “GEMPAK la jugak” .

Pada sumer readers kat luar sana tu yang kebetulan terbaca entry ini marilah sama-sama mendoakan adik cikanie biar dapat jawab sumer soalan dengan tenang. Biar dapat result lagi gempak dari semester lepas.. Amin

Thanks uollss yang mendoakan.

Semester lepas study sampai demam.. Kali ini jangan sampai pengsan udah la.

No comments: