Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Monday, April 4, 2011

Test Lagi

Assalamualaikum…

Mood pagi yang agak ok. Tapi tak berapa nak ok jugak sebab selesema datang menyerang secara tiba tiba. Nak kata selsema tu idakla.. tapi yer la… Aku kan keturunan Puteri Re sakdung @ Resdung.. sedikit sebanyak kena la tempiasnya… haaa cuuummmmm…… Lagi?..Rasa nak kerat jer hidung ni..Ganti ngan hidung plesu. Tapi nak kena edit l skett.. kasi cun..

Merujuk pada entry lepas..(ceh formal giler)…

Rupanya ader insan yang alert dengan cerita aku erk?.. Bagus.. tu tanda korang suka baca citer aku..ahaksss…

Camner ?… ader ke takder….?


Itu la soalannya. Ohh pada mereka yang tertanya-tanya… apa yang ader, apa yang takder tu sila baca entry sebelum ni. Ermmm malam baca erk?..ok la aku citer. Kan aku cakap minggu lepas sebelum pi pasar malam ku singgah farmasi beli pregnancy test. Ateeee dah 2 bulan makcik merah tak datang. Takkan aku nak senyap jer.. Kan terbabas dapat plak lagi sorang, sian plak ngan si tacit yang manja lagi mengader-ngader tu.. Blom puas lagi menempek kat aku. Ntah aper yang best pun aku tak tau… mungkin pH kemasaman bau badan aku menepati piawaian yang dia nak kot.



So keputusannya akan diumumkan sekarang….









POSITIF…













TAKDE LA….. GURAU JER….

NEGATIF BEBEH……

Nampak tu.. kan 1 line jer. En Suami aku tak puas hati. Dia suh tunggu lama sket… Dia kata air kencing aku campur air…



Babe….. dah berpuluh kali saya guna benda ni…

Tak puas hati jugak?… nanti kita test sekali lagi.. Kali ni PURE punya air kencing.. Sesubuh alam nanti aku bangun check.

2 comments:

nalhuda wanlin said...

hahha...aku pun sama, kalo check -ve en somi tak percaya...period tak teratur. ikut suka dia jer...

aizamia3 said...

hehehe.. kelakarlah... mesti abg akak mengharap teringin sangat tu... macam en. suamiku ler bila kata KIV terus tarik muka..

ok kak.. saya dah tag akak..

http://aizamia3.blogspot.com/2011/04/5-blog-paling-kerap-dilawati-2011.html