Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, April 12, 2011

Penemuan Ke-2

Assalamualaikum..

Sajer jer aku nak cerita sekerat sekerat. Di kala kekeringan idea… cerita sekerat inilah yang menjadi penyelamatnya.

Ok.. semalam aku citer pasal aku rayau kat belakang kilang..tetiba jumpa dengan sangkar kucing kan… Pelik tak…?… Memang tak pelik pun… hehe..sajer jer nak citer kosong kat sini. Lepas tu kan.. masa aku nak balik tu, singgah kejap kat paip air.. nak basuh tangan… kotor sket tangan… Maklum lah… kat belakang kilang aku tengah giat buat projek… Sumer bukit kena gondol dah…Tak sesuai dah kat sini pakai nama Bukit Angkat. Nama baru kat sini adalah Bukit Gondol. Soooo… habuk habuk banyak la berterbangan. Saper yang parking keter kat belakang memang hari hari pakai bedak la keta diorang. Memang banyak banyak giler habuk kat sini.

Ok sambung lagi.. melencong kejap… Masa nak buka paip tu,, Terperasan tanda ini..



Ayoooo… Kat sini sudah habis kertas ker?.. Sampai kena tulis kat dinding ni…Yang menggerutu tu sebenarnya dinding simen tau. Tak rosak ke pen diorang?

Bijakk.. Memang bijak… Mecam la orang lain boleh nampak.. Orang yang macam aku jer boleh perasan tau.. Sebab aku jer yang ader masa suka nak rayau sana sini cari perkara pelik macam ni. Muahaha.. Janganlah bos aku dan kroni kroni dia baca blog aku ni....

Psst : Penemuan Ke-3 akan menyusul… hehe

2 comments:

aizamia3 said...

vandalisme sungguh.. dok marah kat budak2 tp ni bapak @ mak budak mana punye keje ni..?

aCik Anie said...

budak takder kerja..gitulah gayaernya