Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, April 25, 2011

Kegilaan itu datang kembali.

Assalamualaikum..

Bukan kegilaan mental tau.. tapi kegilan menbela ikan dan menghias akuarium. Saper yang dah follow aku dari dulu tau kan betapa cantiknya aquarium milik Ajeed hari tu. Tapi musnah sekelip mata bila aku balik dari pantang 2 bulan hari tu. Masa tu pantang beranakkan Hadif.. Sebabnya tak tahu.. bukan pecah..tapi macam bocor kat kaca aquarium sampai air melimpah keluar secara perlahan lahan sehingga matilah ikan gapi. Neon tetra yang comel comel itu. Frust giler tau. Sebab pada aku bila aku tengok ikan ikan berkejaran dalam aquarium..rumpai laut menghijau..hilang segala stress kat tempat kerja. Tenanggggggg bangatttt..Ala ala terapi minda gitu.



Kali ini dia jumpa kat mana ntah.. Ada kawan bagi katanya.. elok lagi.. Cuma kena repair la sket. Aku pun tak sabar sabar dah nak tunggu hasil kerja tangan dia. Katanya dia nak buat kaki atau kabinet dulu. So tunggulah dengan sabar bila aquarium baru ini siap sepenuhnya.

2 comments:

Eza Ridzwan said...

suka jugak bela ikan...tp abeh suma mati...miahahaha...

aCik Anie said...

HAAHHA..SEBAB KITA NI SUKA BELA JE..TUKANG JAGANYA ORANG LAIN..HEHEHE