Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, February 3, 2009

Sajer nak tayang aquarium huby aku...

latest revision..hehehe.. cantik tak...?


Kayu kayan tu plak huby aku ambik kat sungai masa aku balik kg hari tu cantik tak?...



rumput dah tumbuh menghijo dah..sebab huby aku pakai CO² betul..bukan buat ngan yis & gula lagi...mengabihkan guler jer..pokoknya tak hijo pun.. aku siap tgk lagi pokok-pokok tu bernafas tau tak.. kuar buih-buih cam org gak erk..


Boleh la kan.. dari dia dok belek org lain kat luar baik dia belek aquarium ni...yer tak...hehe...

6 comments:

reena said...

tanteknye yang.... rase cam nak join jer ikan2 tuh berenang.. hehe

Cik Anie said...

jom kita berenang..stanby baju renangg..google skali...hehe

arpeggios said...

pokok2 dalam aquarium tu letak sendiri ker...atau beli memang dah ader sesiap

Cik Anie said...

sumer tanam... beli yg kosong jer.. siap taruk baja lagi.. pastu CO² cukup. lampu kuat..hijolah dia...tumbuh dgn jayanya hehe.. tunggu naik lumut dulu..lagi cantekkk

Idayu said...

mmg cantekk..rasa sejuk je tgk:) nak bela ikan gak la.hihi.rumput tu ambik kt ne?

Cik Anie said...

rumput tu beli kat kedai ikan hiasan..1 kuntum 3 hengget...