Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, April 14, 2011

Sakit Kepala

Assalamualaikum..

Bestnya.. Lagi 2 jam nak balik... Sementara tunggu tinggg tonggg ni sempat lagi la kot aku nak bercerita sikit.



Korang pernah sakit kepala tak... Maksud aku bukan sakit kepala yang sket sket denyut manja manja tu.. Sakit yang sakittttttt sangat. Hinggakan kalo ko tarik rambut pun boleh terasa kesakitan tu berpindah ke gigi geraham atas. Korang boleh bayang tak sakit macam mana?.. Baik korang bayang sekarang.

Menurut sumber yang digugel:

"Sebanyak 3 dari 4 penderita migrain adalah perempuan"

Takkan aku salah sorang kot... Pastu statement yang paling merisaukan aku

"Hati-hatilah bila anda sering mengalami sakit kepala. Gangguan kesihatan yang kecil ini sebenarnya boleh menjadi penyebab atau gejala penyakit yang lebih besar"

Aku perasan selalu sakit sakit kepala ni sejak 2 menjak ni jer. Dulu kala mana ader. Mungkin satu sebabnya umur makin tua kot.. Ops bukan tua veteran la..

2 comments:

Eza Ridzwan said...

akak penghidap migrain tahap kritikal...klu bdenyot sket je, terus kena telan caffox...ponstans biasa memg x jln...telan caffox terus lalok...miahahaha...yg penting, jaga pemakanan, xleh stress...elakkan mkn coklat, kopi, nescafe...tu yg penting!

aCik Anie said...

lahai.. kesiannya kat akak..ubat tu sumer takder effect ke?. sumer yang takleh dimakan tula yg jadi kegemaran saya..ermmm