Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Saturday, October 23, 2010

TAK JADI PLAK!!

Mengong betul la, Hari ni plan nak gi blajar keter ngan cikgu yang aku citerkan dulu. Alih-alih aku call pagi tadi tak jadi plak. Alasannya nama aku kena reject sebab selasa ni dah penuh untuk test JPJ. Walhal aku dah bagi duit dan sumer document support minggu lepas lagi. Kenapa minggu lepas dia takleh check terus. Bagitau dan confirmkan terus date nak blaja and nak ambik test. Aduiiii sakitnya hati aku berurusan dengan manusia macam ni.

Ada jugak aku tanya orang kalo nak buat ulangan dengan cikgu lain boleh tak.. jawapannya memang boleh.. tapi kad biru tu dia nak, tapi kad biru tu awal-awal masa habis test yang 1st dulu dia dah ambik. Nyesal betul aku blajar keter ngan dia.

Korang yang area-area kajang bangi cheras aku pesan awal awal kalo nak blajar keter dengan manusia yang namanya RAFIZI... baik takyah..ini manusia memang banyak songeh.

No comments: