Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Saturday, October 9, 2010

SINDROM LAMA DATANG LAGI

Sindrom tertelan ubat gegat... taip panjang-panjang..then delete..pastu taip lagiiii panjang...then deleeeteeee pun panjang.. Ginilah gayanya kalo dah lama tak menghapdate.. apa daya.. sumer terbatas. Camner nak jadi blogger tegar kalo gini gayanya..

Selingan jap... muka aku makin bolattttt.........dagu dah berlapis.... perut dah menggeleberr.....serammmmmmmmmmmmmmm.....


Korang pun tau kan naper aku lama tak update blog... kalo tak tau pun buat-buat tahu la..ader semangat sket aku nak muat n3 baru nanti. Kat FB pun sama...jarang muncul..kala ader pun kala malam bulan mengambang ader la kejap.. tu pun elok jer sign in..uwekkkk....offline la terus.... Kat opis dah takleh berFB lagi... blog pun takleh sign in..felikkk la.... dia block gak.. block jerla FB .....tapi takper la...ader baiknya gak...:)..tapi yang buat aku langsung takleh berblogging sebab Hadif demam...dah la demam batuk la plak..dah batuk...macam nak kena lelah plak.. alahaiiii..macam-macam la nak....


Hari senin lepas pi klinik... dia bagi 2 option jer... 1...masuk ward...and 2nd...cuba bagi ubat then bagi gas skali.. of coz la aku kena pilih yang no 2... Maklumla..aku kena kerja.. cuti lama-lama kan...effect kat bonus plak... kan ujung taun dpat bonus sket menangis hentak kaki kat lantai.. melalak-lalak nape dapat sket.. maunya nak dapat banyak..potong tu..potong ni.. tapi at least ader gak diorang nak bagi kan.. alhamdulillah..


Ekceli aku aderrrrrrrrrr banyaaaaaaaaakkk citer nak kongsi kat sini.. tapi 1 by 1 la..FIFO...1st in 1st out..checccchhhh..Sekarang ni kalo ader citer baru pun 1 kali satu entry jer. Sekarang ni Hadif tido..soo boleh aku update kejap... kena lah laju laju hapdate kalo tak.. terperuk kat draft lagilah jawabnya..

Ok la... stop sini jer la... mau mandi n masak nask jap.. kan petang kalo free aku update lagi. Kena anggap ader readers yang sudi baca.. kalo tak.... memang langsung takder mood nak berblooging sekarang.. syok sendiri la....

No comments: