Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, October 12, 2010

JAMUAN RAYA

Eh.. hari ni dah habis raya ehh...Syawal sudah habis ehh?.....Sahhhhh.....citer ni memang dah basi.. basi.confirm.. tapi takpe..walopon basi berkepam...beryis ker...nak gak aku jaja kat sini.. at least tahun depan bila godek citer lama kat blog aku ni ader gak benda yang boleh dikenangkan....buat buat tak basi la erk...


Ekceli jamuan ni kami buatnya 2 minggu lepas.... bayangkan kepam tak kepam pic tu kat
thumdrive aku.. ishh...ishhh...


Takder la besor manapun jamuan ni.. alaaa...sekadar kita-kita jer... budak-budak QA jer,,, aku pun ader terselit sekali. Bab makan ni ntah la..takleh nak cakap... susah aku nak elak sekarang ni... Aku rasa cam rugi jer kalo aku tak join sekali...

Ekceli menu utamanya Pulut Kuning..tapi ntah naper..boleh aku lupa nak snap gambar... menu yang lain rajin plak aku snap 2-3 kali...

Ehh.. ader pun pulut kuning.. tapi sipi sipi jer la....


Rendang ado... sate goreng ado.. ekceli..ni lah pes time aku makan satey goreng.. rasanya macam satey la..tapi dia goreng..buka di bakar yo puan puan...Dan satey goreng tadi aderla pasangan kepada pulut kuning itu.. sedapppp....


Antara menu lain...mihoon... kuih-kuih raya.. buah tembikai.. ermm rasanya tu jer kot.. and yang paling penting aku berjaya menapau 1 bekas kuih raya... Kek tu homemade tau.. walopon sedikit pahit dan mendap..tapi masih sodappp....



Dannnn.. 1 lagi yang aku berjaya tapau.. tembikai..suku bijik... tamaknya acik anie kan.. sumer nak ditapau... welllllllllllll...dah benda tak habis... manaleh membazir...berdosa tau. ... hehe... mau tak moncit kan....?

Ok...entry pasal jamuan raya berakhir disini... mau titun jap....entry ini terpaksa ditaip laju-laju sebab jam sekarang sudah pukul 3 pg bebehhhhhh.............
Adiossssssss.............

No comments: