Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, October 12, 2010

PANDAI KAU SIMPAN ERK...

Ekceli citer pasal Hadif demam belm habis lagi. Tapi aku nak skip citer pasal Hadif.. Hafiy plak. Mana lah aku ni ader modal lain selain dari citer mereka berdua...

Semalam hampir 2 hari remote aircond hilang. puas tanya si Hafiy manalah dia letak. Aik..dia plak yang buat-buat tanya kita ....

mana emote...mana emote..

pandai la ko erk?

Aku pun satu ...ader peasan dia main remote tu tapi aku buat derk.. biar jer.. pastu pasdan muka aku..1 rumah diselongkar balik..

Puas dicari.. bawah kabiner...dalam kain.. dalam beg.. bawah kusyen..bawah peti ais.. waima dalam tong sampah aku cuba selongkar.. tapi nggak ketemu... Dekat 2 hari gak la ON OFF akon tu pakai suis utama jer.. jahanam jugakla ekon tu...

tetiba hati aku tergerak nak buka bekas jajan si hafiy... sahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh remote tu ader kat situ. Masaelahnya tin tu bukan kosong. Masih berisi lagi.



Tak tercapai dek akal aku Hafiy boleh simpan remote tu kat situ.

No comments: