Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, October 19, 2010

SALAM

Percubaan kali ke-2 postkan entry via email. Hari tu ntah naper tak terpost plak. Email salah ke aper erk?...

Naperlah hari ni ngantuk sangat ni. Pagi-pagi dah nak terkatup mata ni. Alangkah syoknya kalo dapat tido.. kan?.. bestnya..Baru jer lepas belek BeautifulNara tadi. Katanya ader orang nak buat filem mengenai kisah Datuk Sosilawati Lawiya. Kalo betul la artis yang paling layak pegang watak tu aku rasa Rozita Che Wan. Tapi dia kan dah nak bersara. Umie Aida pun ok gak... tak pun Norish Karman. Korang rasa saper yang layak pegang watak tu?. Takder citer lain jawabnya..gossip..gossip and gossip..

Aku rasa ni jer cara yang boleh buat mata aku ni luas sket...ngantuk giler sehhhhh.....

Ok...chawww dulu... Selamat bekerja buat mereka yang bekerja.

No comments: