Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Sunday, October 31, 2010

NISSE PADI

Pertama kali dengar benda ni .. pertama kali tengok benda ni..pertama kali rasa benda ni… Korang macam mana? pernah dengar tak?… bendanya lebih kurang gula melaka jer..tapi warna putih. Rasanya manis… tapi tak semanis gula la.



Rupanya banyak lagi benda yang wujud tapi aku tak tahu….Kalo gula melaka tu dari nira kelapa…mungkin yang ni dari padi kot. Sebab tu nama dia nisse padi.

Huhhh..macam macam benda pelik tapi sedap kat Mesia ni erk?...

No comments: