Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Sunday, October 10, 2010

MAKIN MENJADI-JADI

Aku jamin.. hari ni ramai orang tak sabar-sabar tunggu siaran langsung kul 2 kat NONA kan?...gerenti takder yang nak jenguk blog pagi ni.. takper...aku nak gak publish entry ni.

Kalo sebelum kawen berat aku 38kg korang caya tak?...

Memang kena caya sebab itulah hakikatnya.. Dah kawin pun naik sket jer...41~43kg..gitu jer... Then lepas beranakkan Hafiy naik lagi 45~48...and nowwww....berat aku berjaya cecah angka 5... sekarang 52~53...

Kalo sekali telek mesti heran.. kat mana la naik sampai 53 tuh.. tapi setelah ditelekkk...baru korang tahu... tang mana lagi kalo tak tang ni.... (sila refer pic dibawah)

Buat lagi aku risau bila....

Dia : Buncitnya perut awak tuu.... ya allah.... sekaki beza ngan tetek tu....

Aku: SEKAKI... ahh melampauuu...agak-agak la wakkk....

Ada gak orang prihatin yang tanya aku bile duenya.. tapi aku tak heran pun..ader aku kesahhhhhh..........paling idak pun pikir nak pakai gerder n pati halik balik jer... tapi bila En Suami sendiri yang tegur... rasa jam-jam tu gak aku nak pegi sedut lemak kat perut...


Takper... tunggu aku kaya sket...