Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Saturday, October 16, 2010

DITINGGALKAN

Kecian aku... berdua ngan Hadif jer kat umah. Hafiy ngan Ajeed ke Melaka...


Hari ni dalam sejarah.... dipagi sabtu..pepagi lagi dah bangun... pi Klang dulu ambik maknya then baru patah balik ke Selatan...satu kerja la plak...Asalnya Hafiy tak ikut.. tetiba jer pakcik tu call balik...nak singgah umah hantar barang jap n ambik Hafiy nak bawak dia skali..


Tinggallah aku ngan si hadif... takperla.. kadang-kadang tu berdua lebih baik kan,,, Tapi sunyi gak rasa umah ni bila tak cukup ahli...nasib baik balik hari jer,, kalo tido sana tak nak aku lepaskan Hafiy. Macaam maana tension pun kat umah bila buat sepah.. tension lagi merindui dia.. cehhh.. baru berapa jam Hafiy takder..bermadah berhelah plak.



Tapi elok gak..boleh aku tido jap..kalo ader dia bukan takleh tido.. bolehhh.. tapi bila nak tido..adik plak yang jaga... bila adik tido..dia plak yang jaga... abih camner.. kalo dah rotate gitu bila masa aku nak tidonya...


Ok la.. kena ambik peluang keemasan ni.. jarang skali boleh jumpa......

Tata..... owhhhhh tidakkkk.. Hadif dah jaga la... uawaaaaaaaaaaa......terbantut plan nak tido..adoiiiii....

2 comments:

kamelia wee said...

hehehe... kesian die.. nsb baik hafiy baek.. x nanes ibu die xde.. ngee~~~

aCik Anie said...

hehehhe,,, dia ok jer