Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Thursday, December 16, 2010

Dah Sampai

Cantik tak?... Tudang baru dah sampai..Semalam sampai.Tapi pagi ni trus aku pakai.. rakus tak rakus..hehe.
 
Wahh.. bagus erk service H&Z Beauty Care ni...Isnin aku order ..Selasa masuk duit Rabu- dah sampai kat tangan... suker suker.. Lenkali kalo ader berkenan boleh order lagi. Sajer aku bagi alamat ofis..sebab takder saper nak tolong sign kalo aku bua alamat rumah. Kat opis anytime aku tercongok kat depan PC. Meja aku plak kat depan pintu ofis. Tapi kalo aku takder kat meja sekali pun admin boleh simpan dulu.
 
Pada sesaper yang malas nak kuar bersesak sesak kat shopping complex memang sesuai la shopping online gini.
 
Ekceli ni pestime aku shopping secara online ni. Selama ni pun bukan takder yang berkenan kat mata kalo buka blogshop saper-saper.. tapi aku risau barang yang kita nak tak sama dengan yang actual.

 

Korang pun tahu aku ni kalo nak kuar menyopping kena pikir 80 kali.. anak anak anak... mana nak kendong anak.. mana nak cuba baju.. mana nak me"nry" tudung, mana nak letak handbag.... susahhhhh.... walopon ader yang tukang jaganya...(ajeed la tu). Tapi tak sedap la buat dia tertunggu lama. Tapi kadang kadang tu jadik jugakla kes camni. Lagipun aku ni boleh kata agak cerewet kalo bab nak pilih barang ke baju ke tudung ke.. Kena makan buah "pusing kedai" dulu.. baru jumpa mana yang berkenan.. Setakat nak belek 2-3 saat ni non ada maknaya.

 

Tapi sekarang takder masalah lagi... aku pilih mana yang berkenan..order, masuk duit..then tunggu la.. sehari 2 sampai la.

 

Inilah solution untuk orang yang susah nak keluar macam aku ni plus malas nak keluar macam dreber aku..uhuk..uhuk..lariksssss.....

 

No comments: