Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Thursday, August 5, 2010

BOHONG SUNAT BOLEH?

Kenkadang dalam hubungan ni macam perlu jer kita cakap bohong. Allaaa..bukan bohong yang serius-serius… ringan-ringan jer. Bohong sunat..aku rasa perlu kot skali skala… untuk elak bergaduh..tikam lidah…

Macam aku pagi tadi…. Kan tengah sibuk-sibuk nak settle pasal Downy tumpah tu.. sooooo makanya taklah sempat aku nak transfer gambar… satunya sebab lappy ntah mana diam …takper balik nanti aku carik lagi.. 2 nyer sebab sibuk nak mop Downy tadi la.. jadi mana ader masa … kalo lappy dah standby ok la jugak.. so aku pun nekad nak bawak ofis jer memori card Ajeed. Yerla..ambik gambar pun pakai hanset lagi.. org lain sibuk blaja kamera yang muncung panJang besar gedabak tu.. tak kisah la.. asal namanya kemera canggih… usah yang canggih…yang rege 300 pun tak dapat nak beli lagi…tunggulah..under wishlist tahun depan…huhu..jauh lagi tu..bukan wishlist tahun ni tahun depan tu.



Ok berbalik citer tadi. Biasanya dia takder nak mengambik gambar kat tempat kerja… ader…ader tapi jarang sekali... tetiba tadi call tanya…ada ambik memori card dia tak…. Dia nak ambik gambar..perasan memori card takder.

Aku dah mula mereka jawapan budget yang terbaik punyolah….….

aa..aaa la… ooooo saya lupa nak letak balik… tadikan sibuk ngan Hadif…lupa nak masuk balik

Padahal memang niat aku sengaja nak bawak transfer kat ofis pun…. Tapi nasib baik mood dia ok… dia tak cakap apa-apa.. dia tanya jer…

Tapi kalo slalu gitu mau kena gak nanti.. skali skali leh la cipta alasan terbaik. Bukan menipu bo’ong sunat jer. Hehehhe….Tapi kalu berdepan ngan dia memang aku takleh menipu.. macam mana gaya aku nak nipu pasti dia dapat tangkap.. naper erk…

Dia selalu cakap aku ni takleh buat jadi saksi kat mahkamah..kantoi.. mungkin aku jenis yang tak pandai mereka cipta.. mungkin… tak boleh nak buat muka selamba bila nak nipu.. mulalah tangan nak korek idung… muka paling lain..hehe..

Korang plak camner.. pernah tak terkantoi kalo menipu…ermmmm…. Nipu sunat jer la… kalo tipu wajib tu macam besar jer dosa ngan suami.. tapi takpe..raya nanti mintak maap la…. Ampun bang… dari hujung rambut sampai ujung kaki…kiss kiss hug hug…….bling..bling…. :)

No comments: