Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Wednesday, September 12, 2012

Jerat Tak Mengena

Assalamualaikum..

Tikus sekarang dah tak makan saman.. Nak menyumpah lebih lebih kan dia dengar.naik angin dia habis barang aku di balun kan?.. sekarang cekti dah makin berani,  sampai ke ofis dia masuk, nampak sangatla tempat ni kotor. Ekceli tak kotor la... cuma makanan banyak sangat kat dalam drawer. Hari tu habis bekas biskut aku di gigitnya.. Bukan takat makanan ..sekarang dia dah maju sket.. dia makan drawer boss aku. Kuatnya gigi ko cekti.


Hari tu my boss gigih pasang perangkap.. aku rasa boss aku ni banyak tengok citer katun Tom and Jerry la...sebab apa aku cakap gitu?.. sebab dia letak cheese sebagai umpan.. Tapi hampess..takder di makan nya.. dia ambik bau jer kot...bukan jenis baka mat salleh ni aku rasa ni tikus ni jenis tikus kampung mari punya.. Makan ikan masin..Cuba letak ikan masin ke..ikan sardin kot.. gerenti masuk perangkap tu..

Risau lepas ni apa plak dia nak gigit...

Wassalam............

No comments: