Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Monday, September 24, 2012

"Giveaway from Reenaonline"

Assalamualaikum....

Jom reramai pakat join giveaway yang sis reena buat ni...Untuk yang berminal sila refer di sini 
http://www.reenaonline.com/2012/09/giveaway-from-reenaonline-2012.html
 


Syarat-syaratnya ialah :-

1. Terbuka kepada semua blogger.
2. Buat satu entry baru bertajuk "Giveaway from Reenaonline".
2. Salin / Copy gambar di atas ini tanpa menukarkan unsur-unsur asal seperti nama fail gambar ini dan saiz gambar ini serta tepekkan / paste pada entry yang korang buat tadi.
3. Kemudian, jangan lupa letakkan sekali entry link ini dekat entry korang tu.
4. Ceritalah sikit (sikit je tak payah panjang-lebar pun. Hehehe) Kenapa korang nak join Giveaway ni? Contohnya sebab nak hadiahkan katalog ni dekat mak korang ke, nak cuba nasib ke, sebab suka-suka ke atau korang memang suka baca blog i ke (unsur-unsur ampu pun i redha aje. Hahaha!) Maklumlah, i pun nak jugak berkenalan dengan korang.
5. Dah siap, letakkan link entry kerja sekolah korang ni dekat bahagian komen di bawah, nanti senang cikgu besar nak datang singgah.
6. Pemenang untuk Giveaway ini ialah dua orang dan i akan gunakan jasa baik Random Number Generator untuk membantu i buat pilihan. Maksudnya siapa pun berpeluang untuk menang bergantung dari segi luck / tuah korang (yeay!!)

7. TARIKH TUTUP PENYERTAAN IALAH 22 OKTOBER 2012

Ceritalah sikit (sikit je tak payah panjang-lebar pun. Hehehe) Kenapa korang nak join Giveaway ni? Contohnya sebab nak hadiahkan katalog ni dekat mak korang ke, nak cuba nasib ke, sebab suka-suka ke atau korang memang suka baca blog i ke (unsur-unsur ampu pun i redha aje. Hahaha!) Maklumlah, i pun nak jugak berkenalan dengan korang.

Ok... naper saya join giveaway reena ni.. jawapannya sebab saja suka suka hehe..jawapan ada pada soalan Puan Reena.. kebetulan bukak blog tuan rumah pagi pagi terbaca plak entry pasal giveaway ni.. so apa salahnya join kan?.. kalo nasib baik boleh jugak tgk katalog IKEA 2013 ni.. Yang pasti apa yang ada dalam katolog ni mesti menjadi dambaan iiii... TQ.

Wassalam
 


2 comments:

Unknown said...

Thanks Cik Anie :) Kejap lagik nak buat number generator. Good luck tau!

YatieOwner said...

hi dear :)
Jemput join iPhone 5s GA dekat sini ya :)
Jom!