Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Friday, September 14, 2012

Anak Arab La sangat

Assalamualaikum........

Borak borak dipagi Jumaat.. Kat opis hari ni sunyi jer...dalam kesunyian dipagi hari tetiba mata jadi buntang versi Heliza Helmi bila jerat tikus dah mengena..dah masuk perangkap weyyy. Tapi opis atas bukan bawah. Kami punya bawah. Semalam dapat sekor anak tikus, hari ni pun dapat sekor. Lumayan..lumayan... Masak halia pun sodap....eeeeeeee. Aku rasa cekti dah beranak pinak kot.. dah berkembang zuriat dia jadi 3 genarasi.. rasanya ni 3rd Generation Aku tgk cantik jer anaknya..kuit miut... kalah sugar glider.... Hambik mu...mati la hari ni...huhhh..........

Malam tadi ada masa terluang bukak FB tapi dalam toilet la..kan kalo bukak depan budak ni nak main game jerla kerjanya..so elok aku beringat ..tgk wall adik aku .... Gambar Profile baru dia dah bertukar....Pic ni aku ambik masa kat aiport hari tu. Masa tengah tunggu dia nak check in.
 

Seksi plak aku tengok perut Hafiy. Kesiannn.......... Baju berlambak... baju ni yang sempat aku capai. Kan kejar flite hari tu... Mana yang ada depan mata , itu jerla yang aku tarik.. Tak koser nak belek satu satu.

Maka datanglah beberapa komen yang agak mengembangkan vontot and lobang hidungku selaku ibu pada budak di atas.....

Saper ni Kak Sue...Macam anak orang arab....besar nanti mesti ensem...

Untuk kawan Kak Sue tu....Ini jawapan ibu budak tu.

Petuanya makan roti pita hari hari dengan kebab..

Anak arab la sangat.. jelas jelas hidung takder batang tu. Lobang jer nampak .Pagi tadi atas motor sempat bercerita ngan Ajeed.. Tau apa komen Ajeed?.....

Tengok la babah dia... kan rupa arab nih....  
lahai..tersangat la arab...

ARAB BADWI...

Nasib baik dia sambung Badwi... Nasib baik atas motor..kalo kat rumah ..harus aku gelak guling guling kot
Ada hati.....perahsannnnn...........

Wassalam..................

2 comments:

Unknown said...

Alahai, memang hensem la Hafiy ni. Confirm jadi rebutan gitu bila besar nanti. Hehehe.... :)

aCik Anie said...

hahaha..jadi rebutan takper.. jangan tutttttt..... nauzubillahhh.... ala.. hero herp reena pun apa kurangnya... hensemmmmmm