Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, August 6, 2010

DARI TAKDER BAIK ADER

Kan hari tu aku ader citer pasal langsir sliding tangkap muat tu…. Ini lah… retro punya.. nasib baik ader kalo tak tampal dengar surat khabar jer la. Nak seksis sket malam- malam pun tak boleh.



Aku ni biasala.. takder nak tutup aurat nyer kalo dalam umah. Siang takperla..org tak nampak … tapi kalo malam pasang lampu jer mesti segala isi perut dalam umah tu sampai seberang jalan sana pun orang boleh nampak.

Takper..buat smeentara pakai lah apa yang ader dulu… Pakai paku pun tak kisah la yo..janji boleh tutup.. rosak kain tu.... Ajeed main paku jer.. kalo kain mahal tak dapetlah buat gitu... tapi kain ni tebal.. kalo sumer tutup gelap gulitala... amat syokkk untuk tido di siang hari.

Malam tadi punya citer…aku terupa la pakai langsir separuh….selamba jer kuar berkemban kat hall.. yer la nak mandi.. pegi jenguk hadif jap…

Awak ni…org nampak la kat luar tu…
Opppsss lupaaaaaa la…..Awak tampal jerla ngan paper dulu pintu tu….
Awak igt ni umah kongsi ker…


Hehehe… yer la… apa salahnya kan..tampal dulu separuh… bahagian bawah jer..sementara pergi JAKEL… diulangiiiii sekali lagi yer sayang…..

Pergi Jakel….
:) Jom laaaaaaaaaa……………….

No comments: