Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Monday, June 13, 2011

Kita Share Nak?

Assalamualaikum...

Lagi sejam..... Ya beda bedu...
Balik la..

Ekceli malam ni ader deting ngan akak jual ubat. Aku ader oder ubat Resdung ni.. Dia tanya nak pos ke COD. Aku cakap kalo boleh hantar jer la kat umah.. Dia tak tahu plak umah aku. Giant a.k.a Bintang dia tahu. So makanya aku kena tercongok kat Bintang la nunggu dia datang.

OK.. Hari tu kan adik aku ader rekues nak suh aku bagi hadiah Nokia C brapa ntah. Konon hadiah kat dia la. Wallawey... tak mampu den nak bagi hadia semahal tu. Kalo aku ader duit pun aku tukar henphone cabut aku tu dulu baru aku boleh beli hadiah kat dia. So aku decide nak bagi Shawl jer... Alaaa ok aper... boleh la melaram macam Hana Tajima kan.. Tapi dia tak nak plak... Korang tahu aper yang dia nak....
"

"

"

"

"



Baju raya... Pastu siap cakap lagi..

"Mu tak bagi 140 (rege baju) pun takper.. mu bagi 50 jah"

Ooooooo .. lagi aku suka...hahaha. Kiranya share ngan dia bayar baju tu la.. Rege asal 140 plus postage ntah berapa la. Tapi dia nak mintak aku masuk 50 jer. Ok whatttt... jimat sket.. hehe..

Tapi tunggu hujung bulan dik erkkk... bolehhhhh????

Sekian... dari kakak mu yang Last kopek... huhu... (sambil lap air mata)

1 comment:

Sal Saari said...

sib baik dia kt rm 50 jer..
kiranya leh bwk berunding lg lah..