Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, September 19, 2012

Open House Kawan Lama

Assalamualaikum....

Firstly nak ucap terima kasih banyak banyak kat kawan aku tu sebab dia sudi jemput aku ke rumah terbuka dia.TQ Yah...

Kalo korang baca schedule aku untuk cuti lepas korang tau la mana destinasi kami selepas acara sukan Hafiy.. Ingat kan? Kalo tak ingat scroll balik entry lepas.


Ekceli aku dgn kawan aku dah lama tak jupa tau..almost 6-7 tahun gitu.. Lebih kurang la. Tapi tak sangka plak kami ada rezeki untuk jumpa lagi. Macam yang di agakla…dia memang tak sangka aku datang. Aku lagi la tak sangka dapat pegi umah dia. Sebab hari tu Ajeed cam biasa kerja jer la.. Kebetulan adik aku free..so ajak dia jer la pergi. Dia ok ajer. Apalagi..siap la kita.

Akceli aku pegi sana main redah . Rumah dia pun main agak agak kat mana. Ikut alamat dia bagi. Cari blok..cari No rumah. Nasib baik tepat. Tapi agak was was jugak la. Nasi baik aku terpandang laki dia.. ooooo betul la ni rumah dia.. Pastu aku terpandang plak kelibat seseorang pakai baju kurung merah. Sahhhh ni lah rumah dia.

Aku sampai sana pun dah dekat kul 7. Yer la.. memang tak rancang..main redah jer la.. 6-30 ptg kluar rumah. Sampai sana dah hampir magrib. Apapun dah ada nasik krabu depan mata..bedal jerla.. walhal perut kenyang nih sebab sebelum tu aku dah pekena nasi dan soto kat rumah jiran sebelah. Alhamdulillah..


Sempat jugaklah terserempak dengan x Shin-Etsu…..kawan kawan dia.. aku takder rapat sangat pun dengan kawan dia cuma pernah tegur skali skali gitu jer la. Tapi memori akui nih ingat lagi rupa sorang sorang. Cuma nama tu lupa. Hepy sangat kan bila dapat jumpa kawan lama. Macam tak caya pun ada.

Kami tak lama kat situ. Yerlah dah magribkan.. dalam kul 8 kami cabut. Sampai rumah sempat magrib..hujung hujung…


Yah..TQ atas jemputan.. lainkali jemput la lagi.

Wassalam...


2 comments:

aizamia3 said...

lama tak singgah sini.. :(

aCik Anie said...

singgahla..jangan malu malu..buat macam rumah sendiri