Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, September 20, 2012

Obsesiku

Assalamualaikum...

Entry ni menggambarkan tahap ebsesiku terhadap anak perempuan berada di stage paling bahaya. Level Jingga. Yang jadi mangsa Hadif la. Yang masih kuit. Kalo dah besar nanti kuit tu semakin hilang. So sementara dia kiut lagi ni..kita buli dia habis habisan. Hafiy sekarang dah tak suka aku buli dia macam ni..dah besarla kata khennn…..apa lagi nak paksa dia ambik gambar pakai camni lagi la dia tak nak..Merah merah muka dia marah aku nanti.

Korang jangan risau..obsesiku takder melarat sampai nak beli baju gegel..apalagi nak pakaikan baju gegel untuk dia.. hanya takat lite lite jer..jangan risau. Tapiii Ajeed cukup pantang kalo tengok aku buat kerja macam ni. Ntah apa yang dia risau pun aku tak tahu.. aku tau la batas batas dia.. relex la bebehhh…ok..


Hadif yang sentiasa bersedia menurut perintah.. Memula tu aku yang tolong pegang…sambil pegang sambil snap gambar. Siap bergaya buat muncung itik lagi ok..Penangan Heliza Helmi.. Lagi?…. Jangan saman saya.
Aku nak bergambar macam ni takut kena kutuk kaw kaw plak dengan readers. So aku wakilkan anak aku jerla.. buat lepas hajat aku. Tapi kalo aku ambik pun tak sanggup kot nak tenung lama lama pic macam tu ko Tapi kalo budak buat macam ni...lahaiiii..kiut giler..  alololo...


Boleh pandang kamera plak…Muncung tetap ada… alahaiiii…matanyaa…meruntun jiwa bila memandang….dia pandai berlakon tau… nak nak bila dia termuntah atas lantai, tak pun dia tumpahkan nasik..mula la dia buat muka kesian.. Itulah aset yang dia ada.


Yang ni paling kiut… siap pegang tudung uuuu….soooo cuteeeee… sedia menurut perintah la katakan… aku suruh dia pegang sendiri sebab aku nakkan angle yang terbaik, pun dia pegang………

Tapi kalo bab aku suruh DIAM..Jangan nangisss……………taknak dengar pulak.

Wassalam 

2 comments:

♥naematulsaadahismail♥ said...

Hahah..kiut kena buli ngan ibu
Moga lepas ni gegirl pulak

aCik Anie said...

insya allah.. harap ada rezeki itu