Takder guna taruk Helpline kalo 2-3 kali call tapi masih tak berjawab. Apa kesss?????
Aku tak tau la kami yang buta IT atau Digi yang nak makan duit customer.
Ekceli camni…Senin lepas Ajeed nak bukak application untuk bluetooth. Sekali dia buka internat bluetooth. Aku agak dia buka dalam 10-15 minit kot. Dah godek punya godek tak dapat..finally dah give up so off jerla.. Sekali bila check bill besoknya tengok bill yang belom masuk ke akaun RM 200 lebih. Current bill 90 jer…Gila aper….. dalam masa 2 hari boleh naik sampai macam tu…
Lagi aku hangin…semalam check balik bill sekali lagi terkejut beruk bila tgk RM 390…. Dan pagi ni dah jadi RM419. Hangin..Hangin.. Semalam call Digi Helpline..masih tak berangkat jugak. Mesin jer yang jawab.
Saper boleh tolong ?..atau saper-saper yang pernah jadi macam ni… sila la bagitau yer…Tak sanggup aku nak bayar….walau bukan duit aku yang kuar….
Jap… aku cuba call Digi Centre sekali lagi….
Mengongggg……..Takyah nak buat macam-macam plan kalo service zerro bintang
3 comments:
baru plan nk tukar ke digi..emmm..tak jd la nmpak gayanya
kalo plan nak sembang lama ngan family memang sesuai... tapi bab tu jer la tak puas hati
aku pun terkena jugak ...bil bulan ni tiba2 shoot up sampai rm 350.00
dah tu ++ dgn yg bakal dibilkan bulan feb jadik rm 500.00 .............weeiii...aku nak tukar lah..guna hot ticket ok tak ??
Post a Comment