Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Monday, April 26, 2010

AKU KECHIWA….

Frust giler babas tak dapat nak join re-union xSM3K kat Ulu Yam smalam. Ajeed dah bagi keizinan… tapi tak sanggup nak bawak budak berdua tu masuk hutan. Ingat nak jer aku bawak Hafiy naik LRT.. kesian plak kat budak kecik tu..gerenti terasak-asak kat dalam tren… lagipun semalam aku ada class la bebehhhhh… kul 2 baru settle. Takper masa masih panjang… ada rezeki aku nak join lepas ni. Tu pu kalo dekat-dekat la.

13 tahun tu tak jumpa… aku pikir mamang weolls tak mungkin akan jumpa bila dah habis skolah.. yer la ..masing-masing dah ada family kan.. tapi tidakkk.. dunia sekarang tanpa sempadan… jalur lebar penghubung segalanya… TQ Facebook..

Tapi awasss…. Dengan FB jugaklah mafia paling dikehendaki tertewas ..akhirnya tertangkap dirumah persembunyiannya..hanya dengan melayari FB saja dia dapat dikesan. Bahaya gak erk..

Arghhhh…..malas nak cakap banyak.. sebab kechiwa tahap dewanngga menyelubungi hati Acik Anie buat masa ni.. nanti lepas diorang tag gambor acik anie post kat blogggg…. Cau cin cau dulu…. Hwaaaaaaaaaa….. kchiwa datang balik.. hari ni gerennti takder mood nak kerja ..dah la senin… tulunnnnnnnn….

Aku yang frust……….


No comments: