Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Thursday, January 28, 2010

SALAM PAGI KHAMIS

Akceli hari ni gue ader in house training pasal safety dari kul 9 to 5 pm. So sebelum gue masuk training sajer nak say hi kat geng geng bloggers lain , yg bukan blogger pun...& tak lupa untuk silent reader yg sudi bertandang ke blog gue..

Kejap jer Khamis kan?.. besok dah jumaat...dunia dah akhir zaman la katakan...tapi aper yg bestnya besok gue cuti..yeeeeyyyy ya beda beduuuuu.... tapi entry auto publish tetap gue sediakan...

Minggu lepas & minggu ni company bagi cuti shut down... tapi yg tak bestnya kena tolak Annual Leave..apa barang..... ermmm sebenarnya ader benda aku nak share ni.. jappp.....

ooooooooo..pasal bos aku cancell cuti dia hari ni.. ekceli dia ambik cuti nak bawak anak dia pi sunat kat KPJ Kajang...malam tadi cancell nak pegi situ. Korang bayangkan potong tak sampai 15 minit..pastu tak kena masuk ward lagi dia nak charge berapa RM1600...mahal woooo...aku cakap ngan dia..pi je kat klinik biasa... masalahnya anaknya tak nak..dia nak bius tak sedar diri tu..teerlentang kat katil sedor² dah settle tu pastu nak oksigen plak....pastu yang lagi aku terkejut tu Spital tu call semalam cakap nak charge RM3000 plak sebab dia kira harga standard utk surgery (tak kisah la aper jenis pun..janji surgery)...mahal siot tu guuuuuu....trus bos aku cancell katanya nak survey tempat lain... buat aper ..membazir kan...

Oppsss dah hampir kul 9 la..gue masuk dulu la lain kali aku bebel lagi...salam adios amigos...and....

HAVE A NICE WEEKEND......

2 comments:

ita cutevirus said...

gile ar sampai 3riban... beli lembu sekor pun lepas...

ish.. ish.. ish..

aCik Anie said...

mcm tak logik jer