Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Friday, June 25, 2010

SUDAH OK

Hari ini aku menggunakan kuasa yang sememangnya aku takder.. naik atas (IT Dept)... buat muka tak malu..mintak keyboard lain. Soooooo..sekarang sudah dapat menaip dengan jayanya.

Punyalah laama aku takder entry baru.. rasa macam jam lak otak ni nak menaip panjang-panjang... idea pun sememangnya udah yillekkk poci. Sememangnya banyak betul ujian yang kami lalui sepanjang bulan June ni...banyak nau sememangnya..............puiiiiiiii........budget pasrah giler.

Sehingga aku lupa....aku ada anak yang perlukan perhatianku...dan suami yang perlukan layananku....ohhhhhh........nyah kau masalah itu dari hidupku......

Pleaseeeeeee la......... sekali boleh aku tolong.... kali ke-2....tiada lagi........repeattttt...TIADA LAGI..

Jangan harap.... Kali pertama aku tolong sebab aku kesiankan kau... kali ke-2 kalo ader lagi...kau memang tak kesiankan aku... kau nak naya aku.....

Soooo lepas ni jangan harap aku nak tolong kau OKKKKKKK.....



Peace No War.......

No comments: