Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, June 8, 2010

SEPI ITU INDAH



Ya...... memang indah.

Itu saja nak cakap.........
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Tapi kan......... aku alergik la dengan sepi-sepi gini... rasa sunyiiii jer.......rasa macam tak lengkap jer kalo aku tak meluah segala isi perut aku kat dalam blog ni... rasa macam takder kesempurnaan....... apakah itu tandanya aku dah jadi blogger tegar.... ?...ermmmmm....suker.... persetan dengan rasa "kemenyampahan" orang itu.

Tak sabar nak balik.....

Satunya sebab aku nak tgk keadaan Hadif kat taska.... minggu lepas cuak giler dengan pengasuh kat situ......
Korang penah tgk budak kena bedung.. kali ni bukan bedung..dia ikat terus si Hadif dengan kain bedung.. maksud aku dia buat macam bedung tapi bedung area tangan jer...pastu siap simpul mati. Kesian anak aku tau... macam kena dera. Yerla sekarang dia dah lasak. Pantang lepas merayap terus ke depan dannnn depan. Mungkin tak tahan nak kena tangkap jer.. so cara terbaik ikat sajer budak itu.

Siyes aku cakap...cuak giler tgk muka pengasuh 2 orang tu. Sajer jer minggu lepas aku buat muka. Pandang muka depa pun aku alergik. Ader dia tegur...aku buat bodoh jer...

Hari ni tgk la... kalu berikat lagi tangan Hadif akan aku sound sket... tak banyak.. sket jer.. cukupla dia merasa bahawa dia tak boleh ambik mudah dalam mengasuh budak-budak ni.

Nanti kalo dia buat lagi ...aku ambik gambar masuk kat sini.. pastu korang nilai sendiri ... cakap takder bukti tak guna kan...

Nanti... siap la kooo........

Aduhh.. terpanjang plak..... igt nak cakap sepi jer... soryla pada mereka yang menyampah.. opssssss...tershashulllll sudahhh.

No comments: