Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, November 7, 2012

Sweetnya Che Lah

Assalamualaikum..


Aku rasa Cik Lah memang gedik natural la. Tengok gaya dia lari pun dah manja uolsss. Kepit gitu...
Nina plak..dalam ayu ayu pun dia paling depan.

Kredit pic dari Forum Cari dot com dot my
Saja nak membebel gumpat diorang... Selagi Masterchef tak habis selagi tu la aku duk bercerita pasal diorang...

Wassalam


4 comments:

Liza Razak said...

saya pun suka tengok cik lah ni...kdg2 kelakar pun ada dia ni :)

aCik Anie said...

ramai peminat chelah kan?.. kat melaka hari tu pun ada peminat dia..
aura wanita cantik pun boleh masak begitu terserlah
hehe

Sue Saari said...

muahahahahahha..che lah femes gitu...kih3 gediks manja dah ala2 Ella pulak... ;)

yeahh..betul ek gosiip kata hafiz kuar tu ek... ;)

aCik Anie said...

Yela nana... manjes manjes.. nak nak depan cef adu. Ammar lagi la