Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, November 20, 2012

Layan...

Assalamualaikum..

Naper erk.. rasa lemau jer petang ni...

Jom la.. layan video Hadif joget sambil pakai spender..
Ekceli ni la lagu nasyid yang dia nyanyi ramai ramai hari tu masa majlis konvo kat skolah Hafiy..
Sebelum dengar muzik sebenar aku tak dapat tangkap melodi dan lirik dia camner.. Dah dengar hari tu baru tau..

best jugk lagu dia.. tapi dalam versi Hadif macam ni la...

video

Canner.. cekci tak saya nasyid pakai spender...baju singlet.
tepuk tepuk dada tu yang paling tak menahan...
aduiiii...

Wassalam...

No comments: