Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, June 28, 2010

KEMBALI KE ASALNYA

Sebelum ni bila tgk Hadif kurang tembam sket aku macam risau... tapi sekarang tak lagi... budak nak membesar..biasalah...banyak benda dia nak belajar. Lagipun hari tu dia lepas demam... tapi sekarang dia kembali berisi.. Kata pengasuh..kat taska pun makan banyak..sampai mengah-mengah.



Yang bestnya...naper dia tak nak nasik erk.. kemain lagi aku cipta resipi berkhasiat utk dia.. tapi...semulut dua masuk dah meludah-ludah... pandai...disemburnya aku balik. Tapi cuba ko suap nestum.. laju jer makan.. kadang-kadang mulut dia siap tunggu bawah pinggan lagi.. punyalah tak sabar.

Tapi takper la..janji dia nak makan kan?..dari langsung tak nak makan.. saper yang risau... aku gak la.. nestum pun nestum la.. cuma kena tukar-tukarla perisanya... satu jenis plak jemu dia nanti.. Kat taska selamba jer diorang bagi makan nestum budak lain...agaknya gitu jugakla dengan nestum Hadif.. kongsi ngan budak lain skali...

Jumaat lepas skali lagi sakit hati ngan pengasuh.. ikat Hadif macam penjenayah... macam yang aku citer hari tu... aku serah tugas sound mengsound kat Ajeed plak.. tgk la.. dia sound ker tak... Sakit nya hati aku... dia buat citer lain bila dia sendiri susah nak bukak ikatan tu....malas la...... bosannnnnnn.

Pssst: Sila abaikan tangan orang itu...

2 comments:

DeLLa said...

ikat mcm mana tu cik anie?

aCik Anie said...

dia bukan ikat tgn belakang mcm tahanan culik tu.. tapi dia bedung...separuh badanbawah takder...then ikat mati kat belakang.. tapi memang ketat giler la...