Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, June 2, 2010

HUTANG TAG



Dapat awart dari Prema. Tak paham naper ader muka MJ dalam award ni.. mungkin ader makna bagi dia kot..
TQ prema... tapi kena jawab tag ni..

10 perkara pasal diri saya.. whether uolls dah tahu atau blom tahu atau baru jer dpt tahu..

1- Isteri pada En Ajeed...
2- Ibu kepada Aisy Hafiy & Aisy Hadif
3- Anak kepada Pak Cik Pin bukan Ayah Pin tau.. & Mak Cik Nah...
4- Ada 5 adik beradik termasuk 1.. saya yang sulung... ada akak tapi mak lain....
6- Ada 6 org anak buah... termasuk anak akak mak lain tu la
7- Mudah sentap ... mudah sejuk....
8- Sangat-sangat terasa hati @ kecewa dengan perangai adik-adik ..Nak² kalo adik dia buat bo layan ngan dia...
9- Blom plan nak tambah anak lagi.. sekarang tengah gigih merancang....
10- Suka sanga berada di rumah sendiri... rumah itu dunia aku..

Dah habis.. rasa macam nak tambah lagi.. takper la.. tunggu next punya tag plak.

1 comment:

♡ m.prema ♡ said...

xder apa2 citer blkg award nih kak.. MJ kan glamour.. tuh yg simply bg award nih kat follower setia prema.. just coooool cam die.. hahahah.. anyway i like him and 10q for answered d tag..

nih over nih.. naper tetiba campur english.. hehe