Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, January 22, 2010

YANG NI LAGI KESIAN

Korang tgk pun mesti cakap…kesiannn…Dah la botak, takder pakai baju plak… gaya duduk gitu plak… mukanya… dah sah sah muka kesian… nasib baikla putih .. kalo kaler badannya hijooo …lagi la aku kesian..



Pastu siap ngaku lagi … naïf sungguh budak ini…Aku tanya.. saper budak botak?… dia siap angkat tangan lagi….. ish..ish.. anak saper la.. saperla mak bapak yg bertanggung jawab membotakkan anaknya ini..



Sah..sahla..En Ajeed….. org yg bertanggungjawab botakkan kepala si Hafiy…Aku ingat aderla tinggal sket rupanya … nak sampai kulit kepala ditarahnya.. nasib baik tak licin trus.



Tapi bila kuar jer iklan ni…
….. bersama-sama..jom bergembira…..
……pasti segala mudah sajer……..



TRUS ILANG RASA KESIAN…TOLONG… MIGRIN DATANG BALIK….

8 comments:

Mrs. Adz said...

haah la memang kesian nengok pic yang 1st tu..hihii

Cik Anie said...

ermmm........ sungguh sadis

D'aNie said...

siannye..anak sapa ni??? (cam apek ckp tu) tp stil cute

Cik Anie said...

anak saper lg.. anak ani ajeed la nie...

Sweetlilcraft said...

hihi..ala,ciannya dia :)

Cik Anie said...

pic paling kesian penah di ambik..hehe

ita cutevirus said...

alahai... cam ceplos je... sadis sungguh...

Cik Anie said...

a..aa yer kan br perasan... tinggal telinga jer yg tak capang