Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, January 7, 2010

Untuk memenuhi permintaan

Perbualan antara kakak dan adiknya

Adik: Kak.. masuk la pic aku dalam blog tu... buatlah citer aper-aper..
Kakak: Nak tulis citer pasal aper.. takder yg menarik pun ...

Adik : Citerla aper-aper pun

Sooo...untuk memenuhi permintaan adik aku nih.. aku pun uploadla pic dia masuk blog aku...



Kebetulan ader sket citernya. Kisahnya ringkas lagi padat... DIA AKAN JAGA SI HADIF BUAT SEMENTARA WAKTU SEBAB AKU MALAS NAK LETAK TASKA LAGI KESIAN SGT NGAN HADIF. TUNGGU SAMPAI HADIF UMO 5 ~6 BULAN BARU NAK ANTAR TASKA..

Yg sebenarnya adik aku datang sini nak cari kerja. Sementara nak sambung blaja.. so dalam2 duk sibuk nak cari pengasuh untuk si Hadif.. tetiba jer teringat dia ader kat umah aku skrg ni.. alang2 takder aper nak buat tu mak aku suruhla dia tolong jagakan si Hadif.. Maknanya 200 yg aku spend untuk Taska Hadif tu aku bagi untuk dia la.. bukan PERCUMA tau..

Soo lepas ni takder la aku risaukan si Hadif ni.. maklum la kat taska budak2 ramai. Nanti tahun baru ni Hafiy jerla aku hantar ke sana...

Soooo Hadif duk elok-elok ngan Cek Su yer... jgn buli Cek Su tau..

6 comments:

zai@umiaiman said...

bila adik sendiri jaga tak ler kiter risau sgt kan

Cik Anie said...

alhamdulillah.. takder risau sgt..
cuma tu la.. masam la sket si hadif.. ktanya takut nak mandikan..

[-suziey-] said...

aah risau nk anta taska kecik lagi..byk kes bdk mati tersedak susu kt taska.sbb bdk ramai..dorang xleh nk monitor sorang..
muka sama la adik n kaka..hehe

Cik Anie said...

sama ker.. tapi kita putih sket kan...
dia putih banyak...hehe

green apple said...

lagi tenang kalau tau anak kita sedara sedaging yang jaga

Cik Anie said...

betul-betul.. kita kerja pun tak risau sgt.. kalo kat taska dah macam-macam kita pikir..