Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, January 14, 2010

SUSAHNYA NAK GOSOK GIGI HAFIY

Setiap kali aku mintak nak gosok gigi dia mesti dia geleng kepala tak berenti. Konon tak nak kasi gosok gigi dia.. Macam mana nak tackle dia supaya dia suka gosok gigi erk?.. saper ader petua?



Sejak tinggal kampung 3 bulan hari tu gigi Hafiy dah makin teruk. Risau plak kang takut tak sampai 3 thn sumer gigi susu dia habis. Mana tak rosak serba serbi dia balun… gula melaka pun dia kunyah macam cokelet tau tak…aiskrem takyah cakapla.. benda wajib kalau pakcik aiskrem datang..sooo..macam mana?



Satu lagi tabiat dia ..suka kemam (simpan dalam mulut) makanan..cth lauk ayam kadang-kadang sampai besok baru dia mintak dibuang. Boleh lagi dia bawak bekal dalam tido tu.. nasib baik tikus lipas takder join adventure skali..kalo tak mau berkudis mulut Hafiy.

3 comments:

nornaematulsaadahIsmail said...

wah.nakal ek hafiy
jgn mls gosok gigi nnt rongak.hee.
akak kasi la dia berus gigi selai.kot2 dia mau gosok sndri.
buleh ka cmtu?

Cik Anie said...

berus gigi selai.. camner tu naim.. ader gak diorang rekmen brus gigi yg sarung kat cari tu.. tapi cari kat kedai tak jumpa..

Love Says it All~ said...

BRIDAL MAKEUP CLASS (2-DAYS CLASS)!!

WHEN: 23RD & 24th january 2010
WHERE: EYRA RIZAL MINI STUDIO, SHAH ALAM
HOW MUCH: RM500

**CLASS INCLUDING HAIR + SHAWL STYLING
**LUNCH, MAKEUP TOOLS & PRODUCTS WILL BE GIVEN
**GOODIE GIFT SUCH AS M.A.C EYESHADOWS/LIPSTICK WILL BE GIVEN(DIFFERENT GIFTS WILL BE GIVEN TO EACH AND EVERYONE OF U.)
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN.

LIMITED SEATS UP TO ONLY 10PAX!!
REGISTER LATEST BY 20TH JANUARY 2010 @ 9PM

WWW.EYRARIZAL.COM
0162128740
FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH