Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, January 15, 2010

SIAPA ISTERI, SAPER PLAK SUAMI

Konpius aku… lepas subuh mak aku dah bangun katanya nak tebang dahan pokok rambutan. Aku igt dia nak mintak tolong ngan bapak aku.. rupanya dia sendiri yg panjat. Dia kat atas .. tukang tebang.. ayah aku plak kat bawah.. tukang kemas..



Aku plak tukang intai orang yg lalu lalang.. kalo ada orang lalu depan umah cepat-cepat aku bagitau dia.. bukan aper …senan dia nak nyorok balik dahan.. dia malu kalo org tahu dia kat atas tu..tapi kantoi gak.. org yg lalu lalang mesti pandang atas.. yerla..takkan dahan tu boleh tumbang sendiri..



Brutal sungguh mak cik aji sorang ni…



Si Hafiy pun turut ambil bahagian dalam acara tebang pokok ni.. tukang sibuk.. padahal masa ni dia tgh tido.. tetiba bangun trus turun kat kitaorang… siap gosok-gosok perut lagi.. gayanya mcm tauke balak plak..



5 comments:

ita cutevirus said...

ffuuuyyoo...

super woman betul la mak kak anie nieh... kuat betul...
chaiyok!! chaiyok!!

Cik Anie said...

ita- dia memang gitu dari muda.. tua pun brani lagi..bayangkan masa muda camner...hehe itulah ibuku...

Que Iskandar said...

lawok citer mu Cik Anie, tapi bahaya gak tu. dilarang lalu kat bawah pokok tu. macam2 bahayo.... ngehhh ngehhh

Que Iskandar said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Cik Anie said...

hehe,,,jgnler berdiri kat bawah tu time dahan tu nak tumbang...aperla abg is ni