Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, January 29, 2010

SENYUMAN SI BULAT



Alahaiiiiiiii….sooooooooo sweetttttt si bulat aku senyum….
Bila tengok dia senyum tu rasanya macam hilang sakit masa nak beranakkan dia dulu…(melampau).

Si Bulat aku ni steady jer manjang. Walopon Si Botak melalak kat sebelah telinga dia… dia buka mata kejappp macam terkejut kejap jer..pastu dia sambung tidor balik. Bagus kan?…

'
'
SELINGAN...

Bagi can kan ibu nak feeling-feeling sasterawan negara jap…

Aduhai anak anak ku…
Bersyukurlah kamu kerana Tuhan telah membuka mata kamu untuk melihat dengan sejelasnya, betapa bernilai dan berrharganya kasih sayang yang penuh pengorbanan dari seorang ibu. Ibu hanya dapat berdoa bahwa suatu hari kelak tanganmu dan hati mu akan memiliki keindahannya tersendiri. Dunia ini memiliki banyak keajaiban dengan segala ciptaan Tuhan yang begitu agung, tetapi tak satu pun yang dapat menandingi keindahan tangan Ibumu ini…...






Psst : Dedikasi utk anak-anak ibu.. Ibu sayang kamu berdua lebih dari segalanya. Tak lebih takder kurang sama rata jer…

2 comments:

Ena said...

A'a kan cik Anie, bile tgk muke anak luper terus sakit bersalin.. raser cam nak tambah lg. tp bile kenang balik alahan mase preggy & sakit nak bersalin tu.. hu3x..

Cik Anie said...

betul tu.. samala kita.. berubah2 fikiran plak