Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Saturday, January 30, 2010

SALAM PAGI SABTU

Salams sumer... Bestkan cuti..lepak-lepak, baring-baring, makan-makan bersama-sama org yang kita sayang. Korang breakfast aper hari ni?.. Aku hari ni subuh alam dah bangun.Buat nasi lemak.. Tapi tak cukup bahan.. timun takder..kacang takder.. Takper la janji nasi dia lemak. Hu hu...Jommmmmm







Cadangnya hari ni aku nak pi bengkel amali & practical nun kat Broga sana. Tapi sbb bulat aku demam.. so cancell jela.. Tak sanggup aku nak tinggalkan dia dalam keadaan macam ni. Lagipun hari ni Ajeed ada kerja.. pagi lagi dah kuar. Malam tadi dah balik kul 1. Takperla..berkorban utk keluarga. Mudahan di situ ader rezeki anak-anak kita.



Nampanya minggu depan baru aku boleh teruskan niat aku nak ambik lesen.
Ok la..izinkan aku menjamah nasik lemak yg tak cukup bahan tadi lagipun takder aper menarik sgt aktiviti aku hari ni.. hanya berjimba bersama 2 askar yg teramatlah aktif. Lebih baik terlebih aktif dari dia terlentang atas tilam demam kan?



Okiessssssss lah.... itu saje nak dibebelnya. Selamat Berhujung minggu...

3 comments:

~Eila @ Along~ said...

weeyyyyy comeynya baby anie...haahkan..hati ibu mana yg suke anak diorg sakit...moga cepat sihat ye si abang tu...

Ena said...

salam pg sabtu cik anie..
heh3x.. berjimba2 ngan askar yeh!.. kih kih kih..
samer la ngan ena nie ha..

Cik Anie said...

eila- hri tu abg dman...hari ni adik plak,, berjangkit

ena- yola..askar kita aktif semacam