Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, January 4, 2010

Misi mengempiskan perut kembali lagi....

Bila ingat kembali pasal "POSHBAG" .....dan-dan tu jugak aku beli mende ni...



Tapi kebetulan masa ni aku mengandung itu sebab perutku sedikit buncit. Masa tu aku pun tak tahu aku mengandung ker tak.. lepas 3 bulan baru pasti aku mengandung lagi. Sooo benda tu terbengkalai kejap.. lepas beranak ni plak la aku sambung balik..

Sekarang ni aku masih guna balance yg dulu. baru 2-3 kali pakai. Banyak lagi tinggal. Sedap jer kan bila pakai.. sejukkkk jer rasa. Tapi tak tahu berhasil ker tak.. ntah brapa botol mau habis baru nampak hasil.. takper la.. apa yg penting aku dah cuba untuk mengempiskan perut. Aku pun nak nampak cantik macam org lain gak.. Aku tgk perut org lain walaupun dah beranak 1 mmg tak nampak buncit. Naper erk.. itu yg buat aku heran ni...Mungkin sebab gaya hidup kot. Dulu masa bujang-bujang 4 perkara yg menjadi tabiat aku:

1- Makan Sebelum Mandi
2- Makan Sambil BERKEMBAN
3- Makan kejap pastu tidoorrrrrrrrrrrr
4- Lepas makan trusss minum air.....

Soooooo........ LU PIKIR LA SDIRI CIK ANIEEEEE OIIIII......

Takper la aku pasrah....

1 comment:

ArPeGGiOS said...

sampai gak yer bendanya. aku ingat-ingat lupa alamatnya. tak payah buat entry la cik anie. benda tak seberapa. malu aku...