Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, January 26, 2010

DIA PUN SIBUK GAK..

Org sibuk masak kat dapur.. dia sibuk masak kat depan TV… masalahnya dia buat bekas bedak adik dia gantikan periuk tu (ntah la imaginasi dia periuk ker kuali).... aduiii...



Adusssss……masa aku ambik pic ni kan...Ajeed cakap aper tau
" Awak ni ..kalo boleh Hafiy berak pun awak nak ambik gambar".. ayoyo... terlebeyyy sudahhh...

Ader jer pekerjaan luar kawal si Hafiy nih...
Maleh den nak cakap la… kan ader yg igt aku mak tiri yg tgh dera anak plak..
Paham jerla duk flat camner…

Kalo ginila gayanya.. bila masa aku boleh jadi muslimah…..

6 comments:

DeLLa said...

amboi..bleh jd chef ni

Cik Anie said...

hehe.. chef paling kenit kat alam semesta

Sweetlilcraft said...

camtu lah anak lelaki..hero:)hihi..takpe,nti besor tlg ibunya masak.

Cik Anie said...

yer.. yg tu sokong sgt.. takder anak popuan pun takper

ita cutevirus said...

bagus tu... kat hotel² pun chef lelaki je.. pompuan diorg tanak.. bagus hafiy... jadi CHIEF OF CHEF ON SHIP.. mahai gaji tuh..

Cik Anie said...

ok gak kan.... jgn tgn tu lemah gemalai dah la..hehe