Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Friday, September 30, 2011

Dah Nak balik

Assalamualaikum…

Hari Ahad Ila dah nak balik. Bila dah tak cukup sorang makanya percutian kami pun jadi tak best. Ramai ramai lagi best sebenarnya. Tapi yerla..nak buat camno.. dia dah cuti awal. Aku plak balik raya ke-3.. plannya Selasa baru nak gerak balik KL..



Tapi disebabkan hal hal yang tak dapat dielakkan makanya aku pun terpaksala sambung cuti. Rabu Khamis aku ambik Emergency Leave, Jumaat plak dah alang kepalang satu hari jer.. tambah plak aku demam…so apa lagi, MC la plak dan secara rasminya cuti raya aku tahun 2011 adalah selama 2 minggu.



Puas hati aku..

Sekarang tengah plan cuti untuk raya haji. Hajat di hati nak 5 hari jer, tapi tak tahula kalo terlebih plak. Melampau lagi la jawabnya. Bab kata bos aku… Kalo diikutkan ada yang lagi melampau dari aku.. lagipun aku ada reason kukuh cuti raya hari tu…. Lagipun 1 lagi PC aku masa tu kan rosak, hiidup merempat sana sini. Jadi kalo aku datang kerja pun bukan boleh buat kerja pun. Berebut nak guna PC yer la

Terketikkkk pusat aku bila bos aku cakap macam tu… Takper.. takper..

Ehh… terluah perasaan plak kat sini. Takperla… atleast aku lega… Kalo boss aku terbaca pun tak kisah, biar dia tahu… Aku sekali sekala nak cuti panjang pun tak boleh, tapi kalo orang lain….. dia buat senyapppp jer….

Saper pun akan rasa tak puas hati. Mentangla aku anak tiri dia..
Agaknya beginilah nasib yang selalu jadi kat anak tiri..

"
"
"
"
"

Ok.. dah Legaaaaaaaaaaaaa………………

No comments: