Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Thursday, August 4, 2011

Lambatnya Jam Itu Berpusing

Kang pusing sendiri kan.....

Assalamualaikum..

Kali kelapanplohtolak7plohkali aku menguap. Nasib baik la tempat aku ni belakang sekali, so takderla sesaper dpat tengok aksi kurang senonoh aku nih. Nak menggaru pun line clear. Syokkkk jer. Cuma sekali sekali ader la insan yang berhati murni mencelah tetiba kat belakang kerusi aku nih. Sanggup kempiskan perut tu semata mata nak lalu belakang aku. Macam dah takder jalan lain dah. Sajer jer , nak skodeng aku ler tu. Tapi aku takder kesah punggggg.

Mata aku skang ni kejap kejap tengok jam..kejap kejap tengok jam... Menu bukak poser hari ni pun lom ada lagi. Tak payah masak kot sebab lauk malam tadi ada lagi. Pastu ader aku belikan lauk pauk sket kat kantin tempat kerja aku ni. Cukuplaaa makan kami laki bini.. Tapi partner aku ni eksyen sket...

Sedap ke lauk kat kantin awak tu......

Ek eleh.. blom cuba blom tahu tau. Dah cuba kan hari hari mau.... saper susah?... aku gak kan yang putih mata nanti...

neng...oooooo neng....

Pastu kalo lalu kat BRKM (Bazar Ramadhan Kajang Mewah)...

Saya tengok Bazar Ramadhan pun rasa nak muntah...

Ekeleh pakcik ni...Agak agak la wey kalo nak eksen pun. Macam awak tu banyak masa sangat, hari hari sempat masak. Tapi kan aku bersyukur sesangat dapat partner yang eksen ni. Nak tak nak dia kena masak la kalo sumer lauk kat kedai tu tak kena ngan jiwa dia.. Aku no hal... bab potong bawang, cuci ayam, potong daging smallthe matter.

Ehhhh.... dah 5-suku... wahhhhhhhhh kejap lagi mau balik. Tapi korang yang kerja gomen mesti awal awal lagi dah balik. Kami yang kerja kilang slipar jepun ni terpaksala kerja ikut stail diorang.

Ok la... apapa hal aku nak try gugel rasepi jap. Mana tahu ada yang berkenan kat mata ker. Boleh gak la jadi menu untuk sahur nanti.

See uollss besok yer.

No comments: