Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Friday, February 5, 2010

GET READY

Besok aku kena kerja la.. get ready bebeh... bersedialah dengan askar sorang nih.. harap-harap selamat sampai petang la.. Kalau bibiknya takder gerenti terpaksa aku ambik cuti.. Ajeed awal-awal lagi dah surrender...angkat kain putih... Terpaksalah Cik Sue dia yg control sumer...Jgn aku balik gini gaya udahla.



Maklumla.. kalo nak berdepan dengan askar aku sorang ni kena jiwa kental..kalo tak..mau histeria dibuatnya... aku tak cakap pun lagi ngan adik aku.. agak-agakla..aper reaksi dia erk????



Kalo stakat adiknya bolehla tahan lagi.Tapi kalo dah ader abgnya..tak tahu nak cakapla. Biarla dia rasa sendiri kan...





Tgkla ... adiknya steady jer. Yg tak tahannya abg..slalu usik adik. Semalam dia gigit tangan adiknya sampai tinggal kesan. Ermmm tak taula camner... kalo dia tak sanggup terpaksalah aku apply cuti. Takpun halfday jer..........

No comments: