Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Friday, April 17, 2009

Mengapa Sepi Tanpa Berita...

Cewaaahhh cam ayat cinta cintun jer kan.. alaaaa aper salahnya mengimbau zaman-zaman remaja dulu kala kan?..
Rindu sgt nak jenguk blog ni.. tapi apakan daya..aku hanya insan kerdil dibumi ini...Aku bukan suka suki nak hilangkan diri ok... cuma aderlah sebab musibabnya antaranya:
  • Kat oofis skang ni tgh sibuk check server saper yg pakai internet masa kerja.. kalo uolls nak tahu sorang dah kena gantung keja sebab pakai internat masa ker. Aku tak tahu la dia tgk aper.. tapi yg pasti bertenet masa kerja... tu la aku slow sket tuhhh....
  • Ader customer nak dtg audit. So aku konon-konon bz la menghapdet mender-mender yg sepatutnya lamaaaaaaa dulu dah settle.. Tapi bukan sebab aku malas buat kerja..tapi production yg pending mender tuh.. aku buat kerja bila ader org hantar jerrr..... faham tak korang baca nih.. takperla.. hanya aku yg paham
  • Hafiy demam plak... panas giler sampai keluar tahik mata.. tumbuh lecur dlm mulut..yg warna putih-putih tu.. yg aku hangin nak tau naper.. bila aku hantar Taska kan..sesedap hati jer pengasuh kat situ peritah aku dtg ambik Hafiy skrg jugak sebab takut jangkit ngan budak lain..Hafiy kena kuarantin kononya Hafiy kena penyakit kuku dan mulut... Diorang takder pengalaman ker dgn penyakit cenggini ni.. sampai ruam panas yg timbul kat mulut Hafiy pun di sangka sakit kuku & mulut... alahai..akak-akak... sebelum ni takde pendedahan pasal penyakit ni ker?...

Aku rasa itulah sajer sebab-sebabnya... aku tak nak korang sumer pikir aku hilang tanpa berita...huhu.. okieeeeeeessssss...Cik Anie kembali menggilerrrrrrrrr.............

ADIOSSSSSSSSSS.........

2 comments:

Suziey Ahmad said...

waaa tkut..jgn menggila sgt:p

aCik Anie said...

gila jgn meroyan...