Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Thursday, April 30, 2009

Farewall Kak Sal

Semalam Adm member ada ajak aku join farewall utk Kak Sal. Mulanya aku nak join tapi piker punya piker aku rasa cam muak jer makan pizza trus aku cancell. Ekceli minggu lepas kitorang dah buat pun farewell utk Kak Sal. Makan pizza gak.. tu tak berapa bersungguh nak makan pizza kalo makan lain nak la…..

Saper nak kenal Kak Sal ni la dia.. ader gak citer dia terselit dlm blog aku.. mungkin secara sengaja atau tidak. Apapun aku harap keputusan yg dia buat untuk berenti kerja ni satu keputusan yg betul. Rezeki org kata ader kat mana-mana. Tinggal kita jer samada nak berubah atau nak stay mcm ni… Mcm aku la.. dah dekat 9 thn kat sini.. Bukan tak nak baiki diri .. tapi aku tunggu keadaan memaksa dulu baru aku chow kot…..


Hadiah untuk kak sal.. Mahal ni.. 60++ hengget. Nampak cam murah jer.... tapi mahal gak kan?

3 comments:

Suziey Ahmad said...

waa 9thun..lma tu..nk tua kat situ ke? dh sign kontrak sehidup semati ngn company tu eh..ekekek;D

Na Shari said...

Salam akak, blh jawab tag tak? rujuk kat http://seharumkayumanis.blogspot.com/2009/04/melangsaikan-hutang-tag-yang-tertunggak.html

aCik Anie said...

pekerja yg setiala katakan,,,..

na.. nanti akak jenguk