Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, January 11, 2011

Naper Jem Sangat ni...

Huhhh.. ponet Acik.. berkejar kejar ... bergegar segala lemak... Kalo lemak ni boleh mencair takper pulak.
 
Panjang giler siot weh jem tadi. Saper tahu kenape jem teruk pagi ni.  Ni aku baru masuk ofis. Lewat 10 minit. Aduhhhh... kuar awal pun stuck dalam jem plak. Kuar lewat tadi agaknya masuk kul 9 la kot. Aku agak la... ramai hari ni yang lewat masuk. Agaknya la.
 
Agaknya ada exskodeng kot... kalo tak takkan jem panjang giler babas camni.

 

Kat sini kalo korang nak tahu lewat seminit jer pun ko kena potong 20 hingget. Giler babas punya rules. Tapi nak wat camner...dah kerja dengan company gini. Redha dalam paksa jer la. 

 

Mana aku tahu jalan nak jem hari ni. Kalo aku tahu 6-30 aku dah kuar umah tau.Kalo ikutkan hati nak jer aku masuk halfday....dah alang alang lewat baik half day terus. Puas hati... Tapi tak boleh la.. Minggu lepas aku dah ter MC 2 hari.. minggu ni ingat nak bersih dari cuti mc or watever la..cewahhh.. ader hati tu...Yang penting niat mesti ader. Buat tak buat tu hal lain. Yer dop?...

 

Terpikir plak.. camner diorang yang kerja kat KL erk... mau kebas bontot dalam keter makan jem bumper to bumper ni. Aku yang kerja dekat ni pun dah rasa resah gelisah jer dalam keter. Tapi alah bisa tegal biasa kan. Apa boleh buat. Untuk memenuhi tuntutan duniawi.. Carik makan selagi hidup. Sara family.... Macam laki aku jugakla..

 

"Selamat Menempuh Jem la Wak....."

 

Dia kerja sungai besi... nak tak nak kena redah gak la... ciannnnnnnnn......

No comments: