Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, January 17, 2011

Isnin Itu Malas

Naper erk.. asal senin jer malas.. asal malas jer senin..
Asal senin jer sakit urat.. Asal sakit urat jer senin..
 
Pagi tadi malas betul aku nak bangun. Kebetulan malam tadi Hadif meragamm... boleh plak dalam tidur dia nak merajuk bagai.. budak Hadif sorang ni memang kuat sangat... merajuk. Ajeed plak cakap
 
"Ni perangai ibunya masa mengandung la ni..."
 
Itu pembawakan budak jer kan.. bukan aku sengaja nak merajuk bagai ni. Aku tahu..Kalo aku merajuk takdernya dia nak pujuk. Sooo buat apa aku merajuk. Kalo dulu yer la...sekarang non adernya.. tarik muncung 14 pun lom tentu dia datang pujuk. Mengandung tu lain citer la...
 

Pagi tadi sebelom datang kerja jadi minah tembok jap ngan Hafiy..Hadif skali..sementara tunggu enjin keter panas... Tetiba lalu sebijik motor lalu berdesup depan muka.....

 

"GIDER AA MOTO NI... BB nak ido..angis...."

 

Saper terrer leh translit..

 

Dan aku pun terkedu mendengar perkataan itu. Sindiri salah maaaaaaa...

Saper suh tak reti nak jaga mulut depan anak.

 

No comments: