Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, January 11, 2011

Excited Yang Terlebih

OHHH... Rupanya ada eskodeng kat depan Uniten. Patut la jem tak hinggat. Lorong kiri plak ditutup..soooo.....dari 3 lorong nak jadi 2 lorong...bayangkan lah...ko nak masuk..aku nak masuk....apa salahnya kita ikut rules kan..kiri masuk..kanan masuk..kiri plak..kan kanan plak..haaaa gitu.. baru la lancar sket...
 
"
"
"
"
 
Ok..... ini kisah budak yang terlebih excited.
 
Berbuih buih mulut aku pesan.. Jangan lari..nanti jatuh... jangan lari nanti jatuh (sila ulang lapanploh kali).
 
Bila dah ramai ramai budak ni memang tak nak dengan nasihat kita erk?. Sekali dapat telor busuk kat dahi sebijik..Hambikkkkkkkk kooo..............meraungggggg..... Terkejut ala ala beruk kejap. Aku pun tak perasan bila masa dia meluru masuk dalam bilik....sibuk masak kat dapur.. sedar-sedar dah benjol.
 
Aku : Lepas ni nak lari lagi tak?...
Hafiy : Tak nak buuuuuuuu...
 
Kering darah aku.. nak nangis pun ader. Kesian la plak bila tengok dia sakit meraung macam gitu..adusssss. Cepat betul benjol tu timbul. tak sampai 30saat terus kuar benjol besar sebesar bola ping pong.. Nasib baik masa ni nenek dia ader. Baca sket-sket....puh puh kiri kanan atas bawah. Settle... sampai tetido kepenatan selepas meraung kesakitan. Kesiannnn anak ibuuuuu......
 
Psttt : Pada silent reader blog DuniaAku.... Thanks sooo much...sebab setia menunggu entry baru....walopun agak lama menunggu.. hehe...at least ada gak kan?...

4 comments:

ayu said...

Aduh, kesian hafiy. moga cpt sembuh ye.

Ross... said...

ala sian nyer hafiy..biasa la tue..nak2 budak boy lak kan..mmg camtu le..jenuh pok pet pok pet melarang diorg...last2 camtu le jadi nyer...

aCik Anie said...

Ayu.. Tq.. Hrp cpt surut la benjol tu

aCik Anie said...

Ya la ross. Susah nak jangka diorang nak bertindak camne