Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Saturday, November 20, 2010

Senarai Hotel Berhantu Di Malaysia

Ntah naper malam-malam buta aku bulih ter goggle tajuk kat atas. Tak pasal-pasal seram berdiri bulu tengkuk. Dah la tinggal 3 branak ni. Si Suami ntah kul brapa balik.

Lagi bertambah takut bila aku tgk Le Paris Costa Rica (bilik no 517) tersenarai dalam salah satu hotel berhantu di Malaysia. Bilik aku tido hari 518..

Hayooooo...... seremmmmmmssssssssss.

Nak tahu hotel mana yang berhantu kat malaysia ni korang bila klik kat sini. Boleh jadi panduan berguna pada mereka yang lemah semangat macam aku ni.

Patut pun malam tu aku dengar baby nangis, nak subuh dah masa tu.. Kalu aku tak tahu bilik tu berhantu sah-sah aku cakap baby tu lapar susu kan?.. bila dah tau lain la plak citernya..

Memang dasar penakut.. Aku rasa kat mana-mana pun ader pengacau kan..?

Psst: Lah, ko jangan takut Hard Rock Penang tak termasuk dalam senarai..selamat untuk ko anak branak nanti..hehe..

1 comment:

Unknown said...

Aku pun pernah tidur bilik 518